1 Ocak 2014 Çarşamba

Devrilen 2013

Yeni bir yıl ve yeniden başlangıçlar... 

2013 benim için daha fazla kötü anılarla dolu bir yıl oldu. Kayıplar, üzüntüler, sıkıntılar... 13'ün lanetini bu kadar benimsemiş olduğuma inanamadım aslında. Son gününe kadar hemde. Ama sonunda bitti. Şimdi yeni umut dolu bir yıla başladım. Başladık bence. Tek benim için kötü geçmediğine eminim ardımızda bıraktığımız o koskoca yılın.

Ama iyi şeylerde olmadı değil tabi ki de. Yeni insanlarla tanıştım yine. Ve düşüncelerini benimsediğim insanlarda girdi hayatıma. 

Siyasetle daha fazla içli dışlı oldum. Siyaseti yeni anladım aslında.
Kendi gücümü keşfettim. Her anlamda hemde. Tek başıma neler yapabileceğimi gördüm. Ama uygulamayı daha çok 2014' sakladım :)

'Yok artık' dediğim olaylar yaşadım. Birazda yaşamak istedim. Pişman olmadığım ve olmayacağım şeyler...

Gezdim. Yeni yerler, yeni tatlar keşfettim. İşin içinde genelde yemek vardı tabi :)
Yedim yedim yedim. Pişman olmadan hemde. Ve aynı kiloda kaldım hatta zayıfladım bile bir ara. Biber gazını da sevdim. Bağımlılık yapmadı değil :)

Hastalandım sayısını hatırlayamadığım kadar çok kez. Dikkat etmek yerine daha da boşladım her seferinde. Devamda ediyorum buna inatla.

Çok konsere gittim. Ve çok konser biletim oldu böylece.

Güzel albümler yapıldı hepsini binlerce kez dinledim dinledim. Bir şarkıyı yapan kişiden daha çok dinlediğim parçalarda vardı.

Sinemada olmasa da evde ciddi anlamda film izledim. İzlemiş olduklarımı tekrar izledim hatta.

Hoşlandım. Birilerinden anlık hoşlantılarda bulundum. Sonra baktım ki gerek yok hoşlanmaya hemen vazgeçtim. Vazgeçebildim yine. Olmayacak kişilerden hoşlanmada cabası zaten.

Sarıldım. Evet bolca insanların özlemleriyle tesellileriyle merhabalarıyla sarıldık.

Öptüm. Sabah uyanınca akşam yatarken evden çıkarken koltukta otururken. Belki de en çok hastalandığında iyileştireceğimi düşünüp öptüm. Babaannemden bahsediyorum. Birinin şefkatini en derin yaşadığım kişiden.

Kızdım. Nelere nelere hemde. Yapılmasını istemediğim şeylerin yapılmasına en çokta.

Korktum. Hayatımda ilk kez bu kadar çok korktum. Ona bir şey olmasından hayatın anlamsız kalmasından nefes alamamaktan korktum. Ama şu an o korkularımı yazda bırakmış haldeyim. Korkularım yüzünden ağladım.

Fotoğraf çekildim. Binlerce fotoğrafım oldu belki de ama sadece benim görebildiğim. Sosyal medya dışında kalan :) Ama daha çok çektim. Her saniyenin akıllara kazındığı anları hemde.

Yeni iş alanları keşfettim. Ve  buldum sonunda ne istediğimi.

Okudum. Yüzlerce blog binlerce haber 5 kitap okudum. Kendime katacağım bir sürü şey oldu.

Yazdım. Yazmayı hep sevdim.  Vazgeçmemek adına yazıyorum belkide. İleride okunacak güzel bir kaç cümlem olsun istedim.

Dert dinledim. İstisnalar hariç en yakınlarımı hep içtenlikle ben yaşamışım o olayı gibi dinledim. Üzüldümde...

Ve asıl biraz da olsa güldüm. Yüzümü gerçekten gülümseten olaylar yaşadım. Anıların en ilginç şekliyle hemde.

Bitirdim. Koskoca bir yılı bitirdim. Anladım, gördüm. Her şeyin pamuk ipliğine bağlı olduğunun farkına vardım en çok. 

Şimdi koca bir yılı devirirken yeni bir yıla umutla girdim. Vazgeçmemek için çabalıyorum çünkü yeniden. Ve değişeceğine inanıyorum değişmesini istediğim için.

Bir kaç dakikalık blog okumanız burada sona eriyor. Bu yıl daha fazla yazmam dileğimle...

MUTLU YLLAR :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder