21 Şubat 2011 Pazartesi

Gayıkoloji...

Hayatımızın bir parçası artık onlar.Kişisel tercihlerin en ağır bastığı noktalardan birisi.Bu tercih -türk- toplumunda pekte kabul edilen bir tercih değil malesef ki.Malesef diyorum üzülüyorum çünkü.Herkesi kendileri gibi görmek isteyen bi zihniyet çerçevemiz var.Aşamadığımız bir çerçeve.Aşılmayı denemeye kalkışmamak en yanlış olan kısmı bence.Doğmadan önce bize soru sorulmuyoki bu konuda tecihimizi açıklayalım.Onlarda tercihlerini sonradan yapıyorlar.Hormonlara bağlı birazda bu.Genlerin getirdiği bi olay.Fakat bizim mükemmelliyetçi ve hiç birşeyden anlamayan toplumumuz bunu anlamak yerine dışlama hor görme ve dalga geçme konusunda bir numaralar.Özellikle dalga geçme konusunda.Tabi onlarda toplumdan dışlanmaktan bıktıkları için hep geride kalıyolar.Açığa çıkamama sorunu yaşıyorlar.Herkes kuytusunda birşeyler yapmak istiyorlar.Bunu görünce ben bile utanıyorum.Kendi tercihleri saygılı olmamız gereken yerde anlayış çabasına neden girmiyoruz ki.
Bu yazıyı yazmamda okuduğum bir yazı etkili oldu.İsmini bile hatırlamadığım bir sitede yazılar okuyordum.Bir başlık direk dikkatinizi çekiyor.'Yaşama sebebim cinsel organım mı?'.İlk yazıyı bir kızın yazdığını düşünmedim desem yalan olur.Ezilen kısım olarak düşündüm kendimi belki bilmiyorum tam olarak ama direk bir kız yazmış diye açtım yazıyı.Tabi başlar başlamaz anlıyorsunuz aslında yazının öyle olmadığını.Anlattıkları tüylerinizzi diken diken ediyor.İnsanlardan ürküyosunuz.Hayvanlara bile daha iyi davranıldığına hem fikir olabilirsiniz benimle.Okudukça ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.Bunu duygusallığımla bağdaştırmıyorum.Toplumun iğrençliği ve yobazlığıyla bağdaştırıyorum.O kişiye yapılanlara anlam verememekle beraber aklınıza ailesi yokmu bunları yapanların sorusuda takılıyor.İşin en kötü kısmı şu.Bunların sonradan o kişileri cinsellik anlamında kullanmaları.Yazının altına yapılan yorumlar insanı iyice çileden çıkarmaya yetiyor.Sadece üstünlük taslamak.Üstün görmek.İnsan olmayı başaramamışken ne üstünlüğü ki bu acaba.
Ülkem ve koşulları mükemmel toplumumun hiç bir şeyden anlamaması anlamamayla beraber hiç bir anlama çabası olmaması.Şu an kaç kişi biliyor onlarında yargıya durumlarının taşındığını.Yasa çıkarılması için yürüyüş yaptıklarını.Yaşamak için mücadele ettiklerini.Biraz araştırılınca nerelere varılacağına inanamazsınız.
Hep istemişimdir 'Gay' bir arkadaşım olmasını.Halada istiyorum :) Onu dinlemek nasıl gördüğünü olayları bilmek istiyorum.Sonuçta bir dönem farklılardı.Farklı düşündükleri kesin.Ayrıca hislerinin çok kuvvetli olduklarını hiç duymuşmuydunuz ?... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder