12 Şubat 2011 Cumartesi

Kıssadan Telefon...

Dün çok eski bir arkadaşımdan telefon aldım.Aradığını gördüğüm zaman yeterince şaşırmıştımki konuşmalarımız bana sorduğu sorular daha şaşırtıcıydı.İlk olarak telefon muhabbetleri klasik olarak  'nasılsın iyimisin ' 'iyiyim sen nasılsın ' diye devam eder.Ama bu farklı konuşmak hal hatır sormak için değil hayatımdan kendine pay çıkarmak meraklarını gidermek için yapılan bir konuşma.Bunu hemen anlamakta çok KOLAY :) Konuşma aynen şu :
Ben  : Efendim
O     : İnanamıyorum sana inanamıyorum 
Ben : Ne oldu 
O    : Ne ara sevgili yaptın ne ara ayrıldın bu kadar hızlı ilişki yapıp ayrılmada moda oldu uzun zaman sonra biriyle seni yanyana gördük diye sevinirken bıraktın çocuğu yada çocuk seni bıraktı ki kesin öyledir o seni bırakmıştır soğuk nevalesin sen biliyorum ben seni 
Ben : Bende iyiyim canım sağol.Bi nefes al istersen evet hızlı olup bitti çünkü hiç birşey hissetmediğimi anladım oda bunun farkına vardı bitti senin ilişkilerin gibi kötü bitmedi en azından.Heyecanlanmıyorsam bu ilerisi için onada banada zarar.Evet uzun zaman sonra gelen bir ilişki ama olmayınca zorlamanın alemi var mı yok benim için ne sevinin ne üzülün ben kendi halimde mutluyum yanımda biri varken siz neden seviniyosunuz ki asıl moda olan o.Yanımda birini görmek neden sizi seni bu kadar mutlu ediyoki sen hiç bir zaman benm mutluluğumda mutlu olmadın ki...Bunada halk arasında fesatlık , kıskançlık denilebiliyor.Hangisini kendine yakın görürsen seç bakalım.
O    : Çok acımasızsın benim sana söylemek istediğim başka bişeydi ne anladın fesatlık kıskançlık hiç birini almıyorum üstüme neyse hadi bb.
Görüldüğü gibi acımasızda ben oldum.Verdiği kısa ve öz cevaptan anlaşıldığı gibi söyleyecek birşey bulamadığı için telefon kapatıldı ki yakın zamanda msj geleceğine eminim ben.Yüzsüzlükte var yani :)
Vardır böyle tuhaf insanlar çevremde.Anlamlandıramazsınız.Empati kurma yetkiniz bile yoktur.Başarısız olursunuz.Ben alıştım artık.Gelen telefonlar , mesajlar , face yazıları.İyice sosyalleştik ya ilişkim olup olmadığını faceden öğreniyorlar.Ki bende bu face ortamını arkadaşlara seslenmek amaçlı kullanıyorum.Başka türlü iletişim sağlanmıyor.İletişim bilgi çağındayız ya hepsi yalan hikaye.Laf cambazlıkları.İletişim çağına gelemedikki hiç bir zaman.İnsanlar birbirlerini anlamadıkları anlama çabası içine girmedikleri için İLETİŞİM'den bahsetmek yanlış bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder