6 Şubat 2011 Pazar

Paintball :)

Dün gece LCW olarak paintbaal oynamaya gittik.Daha önce  gitmiştim ama küçük olduğum için pek hatırlamıyodum.Oyun bildiğimiz savaş :) Ancak bilmediğimiz kısım şu bence çok eğlenceli inanılmaz bir haz duygusu var.İlk olarak kendi çevrenizden insanlar var ve savaştaki amaç eğlenmek kimin kimi vuracağı önemli tabi ama o an sadece karşınızdaki arkadaşınızla bi etkileşim vurma ama acıtmama çabasıda.Şiddetle şiddete davet ediyo sizi bence :) 
İlk gittiğimiz an kıyafet giyme faslından sonra hepimiz birbirimize güldük çok komik olmuştuk özel bi koruma sistemi var.Sonra kısa bi eğitim verdi bizi hazırlayan çocuk.Vermese daha mı iyi olurdu diye düşünmemekte elde değil.Oda yorgun belli eee saat olmuş gecenin 12si bütün gün aynı şey artık anlatırken zorlanıyodu.Ama o zorlanmaya rağmen gözümüzü korkutmakta zorlanmadı.En yakın arkadaşım kardeşim canım Ceren'imle biz el ele korkuyla dinliyorduk.(Bu korku oyunda herkesin çekingen kalmasına neden oldu.)Herşey tamamlandı takımlara ayrıldık.Karşı takım çok güçlü gözüküyordu.Gözüküyordu diyorum çünkü anlaşıldığı gibi oyunu biz kazandık :)
Ve oyun başladı.İlk dakikalar geçtikten sonra heyecanına dayanamıyosunuz zaten oyunla bütünleşiyosunuz ve o çocuğun anlattığı kadar bi şey olmadığınıda görüyorsunuz.Ben birine vurdummu bilmiyorum ama biri parmağımdan geçti can acıtmıyo sızlıyo ama kısa bi süre sonra hiç bir şeyiniz kalmıyo.En güzel kısmı bizim takımda en güvendiğim insanlardan biri olan Burak'ın ilk dakikalar kafasından vurulmasıydı.Tabi atınca kendini ortalığa doğal :D Olsun sölemiştim ya oyunu biz kazandık...
Her dakikası gerçekten çok eğlenceli bence kesinlikle gidilmeli ve çok pahalı bir yer değil hatta araştırılırsa dahada uygun yerler var.Topalyın grubunuzu farklı şeyler deneyin mesela PAİNTBALL şiddetle şiddete davet ediyorum sizi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder