17 Şubat 2011 Perşembe

İsmini Vermek İstemeyen İzleyici ...

Kahvaltıları babaannemle genelde televizyon karşısında yapıyoruz.Çünkü babaannemin bitmek bilmeyen programlarını kaçırmamamız gerekli.Malum sabah kuşaklarıda belli.İki kanalda zap yapıp duruyoruz.Biri bizim çok zeki Müge Anlı'mız.Çok zeki kendisi dedektif gibi maşallah.Polislerin yapamadıklarını yapıyo.Herşeyi kendisi biliyo buluyo.Herkes salak o zeki.Son yılların modası bu oldu zaten.Hemen bi kaç program sonrada bulunuyo ya katiller ona gülüyorum sadece.Birde yardımcıları varr onları es geçmeyelim haklarını yemeyelim dimi.Biri avukat diğeri psikolog.Okadar güzel kalkıyolarki işin içinden.Program almış başını gidiyo.Babaannemin ne anladığını hala çözemedim.Onu geçtim program bir çok ödül alıyo izleniyo.İzleyeci çok.Onların ne anladığını düşünmek bile istemiyorum.Herkesin içinde bir maceracı ruh var demekki.Herkes küçükken dedektif olmak istiyodu belkide.Babaannemi böyle düşününce komik oluyo herşey.Olay farklı ama anlamadım çözemedim henüz ama araştırmalara devam.Denek olarakta ilk olarak babaannemi seçiyorum :)
İkinci programımızda evlenme programı.Anlam veremediğim başka bir olay bu zaten.Çıkıp evlenmek istiyorum diyolar.Amaç evlenmek değil sadece.Arabası olsun evi olsun geliri olsun benim üzerime yapsın çocuklarla yaşamasın kısaca ENAYİ arıyoruz programı bu.İstekler evlenme yönünü geçmiş farklı boyutlara gelmiş bile.Ama bunu anlayan zihniyet yok.Bunuda şurdan anlıyoruz her kanalda evlenme programı var nerdeyse ve onlarda rekora doğru koşuyolar.Evlenme programlarını izleyenleri anlamıyorum tamamen başkalarının hayatı özelleri ne zevk alınıp izleniyorki.Bunun cevabınıda araştırmaktayım.Bulmak ümidimi bile kaybediyorum ama olsun.Hadi programı izleyenleri geçtim programa çıkan insanlara ne demek lazım.Kafada sorun olabilir.Yaş 70i geçmiş işler biteli yıllar olmuş evlenmeye gelmiş.Haydaaaaaa diyosun ağzın açık kalıyo.Dede derdin ne demek istiyosun zaten tıklamaz artık hiç bişey git torun torba geçin.Yok ama bide taliplerimiz var.Gülmekten kendimi yere atıyorum.Babaannemde abartma diyo.Ama ne yapim komediler.Program sunucularının o abartı makyaj ve kıyafetlerinin gözlerimizi yormasıda cabası.Evlenenler bile var programda onuda söleyelim.Hemde orda evlendiriyoruz yakında oraya bi oda yapıp orada gerdeğe sokucaz :D
İlk akla ev kadınları izliyo bu programları diye geliyo ama işin o kısmı karışık.Bir telefonumuz var diye başlıyolar.Altta yazan yazı genelde şu 'İsmini Vermek İstemeyen İzleyici'.Arayan kişi dışarda belli araba sesi geliyo ama 'programı izliyorum o öle demedi öle olmadı ' konuşmalarına giriyor.Biliyosan neyden çekiniyorsunda ismini vermiyosun ki.Erkeklerin daha çok telefonla bağlandığınıda söyleyip aydınlatma yapalım.Geçen günde genç bir arkadaşımız 'okuldayım şu an ama olayı biliyorum gördüm adamı' dedi.Orada ben sadece -okuldayım- kısmına takıldım.Yeni eğitim sistemi bu programlara yönelik bir çalışma var demekki.Böyle sayabileceğim bir çok şey var.
Tabi işin arka kısmı var onların işi gerçekten zor.Bize ne kadar saçma gelirse gelsin onların haklarını yememek lazım.Şu an o alanda uğraşacak canım arkadaşlarımıda düşünüyorum.Zor gerçekten.
Babaannem sayesinde daha çok şey öğreneceğimide biliyorum :) Hakkını yemiyelim onun sayesinde bu yazıyı yazıyorum.Ama hala anlam veremediğim bir çok soruyla.Acaba bizde yaşlanınca bu halde mi olucaz :D Empati kuruyorum şu an...Zor gibiiiiiiii :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder